Spletna stran ZAPS uporablja piškotke, s katerimi si pomagamo pri zagotavljanju storitev. Nova evropska direktiva zahteva, da od vas pridobimo soglasje za namestitev piškotkov na računalnik in vam omogočimo upravljanje z njimi. Poleg internih piškotkov, ki so nujno potrebni za delovanje strani, uporabljamo analitične piškotke servisa Google Analytics. Z uporabo naših storitev se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke. V redu | Več o tem
SLO|ENG
išči
piši

dogodki

 

Nove tehnologije v gradnji z lesom

16.09.2010 (Čet)


Biotehniška fakulteta,Oddelek za lesarstvo in Fakulteta za arhitekturo organizirata strokovni seminar, na katerem bodo domači in tuji strokovnjaki udeležence seznanili s teoretičnimi novostmi in praktičnimi izkušnjami s področja uporabe lesa ter trendi na področju lesene gradnje. Seminar je namenjen arhitektom, lesarjem, gradbenikom.
Seminar bo potekal v četrtek,16. septembra 2010 od 8.30 ure do 16.00 ure v Plečnikovi
predavalnici na Fakulteti za arhitekturo.
Več informacij na spletnem naslovu: www.lesena-gradnja.si.

 



Mercator - Optima inženiring - Članska razstava ZAPS

07.09.2010 do 17.09.2010 (Pon, Tor, Sre, Čet, Pet)


Razstava arhitekturnih del biroja
Mercator - Optima inženiring, d.o.o.     

Otvoritev v torek 7. septembra 2010 ob 19.uri v galeriji Hiše arhitekture,
Vegova 8, Ljubljana.
Razstavo bo odprl dekan Fakultete za arhitekturo, Peter Gabrijelčič.
Razstavljena dela bodo na ogled od 7.septembra do 17. septembra 2010, od ponedeljka do petka od 8.00 do 16.00 ure.

ARHITEKTURA MED NAKUPI
Če to želimo ali ne, so nakupovalna središča ogledalo današnje množične potrošne kulture. Utelešajo združevanje prostega časa in nakupovanja ter postajajo osrednji ali celo edini lokalni javni prostori nekega kraja, zanimivi tudi kot turistična destinacija. Nakupovalna središča so prostori fascinacije in spektakla, prostori komunikacije in druženja, zbirališča mladine, mladih družin in starejših obiskovalcev. Kupci in sprehajalci jih ne obiskujejo samo iz funkcionalnih razlogov, da bi kupili blago, ki ga želijo ali potrebujejo, pač pa je postalo »nakupovanje« oblika preživljanja prostega časa, ki vključuje ogledovanje, vizualno "potrošnjo" okolja in ljudi ter družabnost. Velike trgovine niso več samo prostor ekonomske izmenjave, ampak družbeni in kulturni prostor. Kljub številnim negativnim vplivom, ki jim jih pripisujemo, so trgovska središča v resnici demokratični prostor, ki je odprt za vsakogar, brez moralne obveze, da bi moral kaj kupiti. Ob današnji raznolikosti različnih življenjskih stilov so nakupovalna središča prostor druženja in vzpostavljanja novih socialnih stikov ter povezujejo ljudi različnih socialnih kategorij na mnogo širšem prostoru kot klasične trgovine ter tako vzpodbujajo in oblikujejo nove kulturne in poslovne priložnosti na regionalni ravni. Podjetje Mercator – Optima inženiring, d.o.o., se ukvarja s projektiranjem, inženiringom in tehničnim svetovanjem. Še posebej je specializirano za projektiranje trgovin in trgovskih nakupovalnih centrov. Podjetje je tesno povezano z naložbenimi aktivnostmi Skupine Mercator, zato se njegovi člani zavedajo velike odgovornosti, ki jo imajo pri oblikovanju današnje masovne kulture. Medtem, ko mnogi arhitekti zavračajo pojav potrošništva kot nekaj povsem negativnega, ga pri podjetju Mercator – Optima inženiring sprejmejo kot izziv in priložnost za vzpostavljanje nove regionalne prostorske kulture in kot element socialne sinergije na najširši regionalni in celo medregionalni ravni. Razumejo zahteve kapitala in mu ponujajo nov, kozmopolitski jezik arhitekture. Jezik, ki nastaja v drugačnem tehnološkem in logističnem okolju, kot dinamičen proces, kjer so objekti generatorji drugačne, kozmopolitske senzibilnosti. Na odprt, integralen in pogosto tudi provokativen način vzpostavljajo nov spoznavni nivo, ki omogoča sodobno percepcijo prostora. Uvajajo nov strokovni besednjak, ki generira nove tipološke rešitve s poudarkom na oblikovanju javnega prostora v objektih. Za njih je arhitektura širši kulturni splet, ki ima ob estetskih tudi socialne, psihološke, inženirske in tehnične dimenzije. Na ta način nastajajo nove rešitve, ki imajo široke urbane in socialne konsekvence in so na številnih lokacijah tudi v tujini ambasador slovenske odličnosti.
Peter Gabrijelčič