Spletna stran ZAPS uporablja piškotke, s katerimi si pomagamo pri zagotavljanju storitev. Nova evropska direktiva zahteva, da od vas pridobimo soglasje za namestitev piškotkov na računalnik in vam omogočimo upravljanje z njimi. Poleg internih piškotkov, ki so nujno potrebni za delovanje strani, uporabljamo analitične piškotke servisa Google Analytics. Z uporabo naših storitev se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke. V redu | Več o tem
SLO|ENG
išči
piši

novice

 

Pogoji za opravljanje dejavnosti pooblaščenih arhitektov in inženirjev

29.03.2019 22:24

Približuje se rok do katerega bo potrebno za ohranitev aktivnega statusa poklicnega naziva na ZAPS dostaviti dokazili o ustrezni obliki opravljanja dejavnosti (5. in 14. člen ZAID) in o sklenjenem zavarovanju odgovornosti za škodo. V preteklih mesecih smo ZAPS, IZS in MOP družno odgovarjali na vprašanja naših članov o ustreznosti različnih statusnih rešitev. Ker robne pogoje za različne možnosti opravljanja dejavnosti poleg ZAID določajo tudi drugi predpisi - s področja zaposlovanja, davkov, pokojninskega zavarovanja, dokončnih odgovorov na določena vprašanja nismo mogli podati. Tak primer so zlasti vprašanja v zvezi s povezavami različnih statusov in oblikami opravljanja dejavnosti, kot so npr. samostojni ustvarjalec na področju kulture ali samostojni podjetnik in d.o.o. Namen pričujočega predavanja je informiranje članov prav o teh – drugih vidikih opravljanja arhitekturne dejavnosti. Po predavanju je predvidena delavnica z odgovori na vprašanja, ki jih ob prijavi vnesete v spletni obrazec. Po delavnici bomo pripravili še navodila za ravnanje v posameznih, najbolj pogostih in potencialno spornih situacijah.

Predavala bo Ida Kavčič, univ.dipl.ekon., spec.posl.ekon.

Predavanje bo v torek 23.04.2019 od 9:00 do 13:00 v Kinu Bežigrad, Linhartova 11, Ljubljana.

Več o programu izveste tukaj>>.

Prijavite se tukaj>>.

V naprej lahko postavite vprašanja tukaj>>.

Kotizacija za člane ZAPS znaša 30,00€ (z DDV), za člane IZS in zaposlene pri gospodarskih subjektih, vpisanih v imenik 60,00€ (z DDV)  ter 100,00€ (z DDV) za nečlane. Skrajni rok za morebitno odpoved je štiri dni pred izobraževanjem (19.4.2019), tako za člane ZAPS, kot tudi za ostale prijavljene. Če se boste odjavili kasneje ali če se ne boste odjavili, vam bomo zaračunali stroške kotizacije (za člane ZAPS v višini 45,00 € (z DDV), za ostale v višini 100,00 € (z DDV)).

Za udeležbo na izobraževanju udeleženec prejme 3 kreditne točke (Sklop D - Poslovanje in management) / Skupno morate v enem letu zbrati 6 kreditnih točk, iz najmanj dveh različnih sklopov.




 arhiv novic:

junij 2019
maj 2019
april 2019
marec 2019
februar 2019
januar 2019

december 2018
november 2018
oktober 2018
september 2018
avgust 2018
julij 2018
junij 2018
maj 2018
april 2018
marec 2018
januar 2018

december 2017
november 2017
oktober 2017
september 2017
julij 2017
junij 2017
maj 2017
april 2017
marec 2017
februar 2017
januar 2017

december 2016
november 2016
oktober 2016
september 2016
avgust 2016
julij 2016
maj 2016
april 2016
marec 2016
februar 2016
januar 2016

december 2015
november 2015
oktober 2015
september 2015
avgust 2015
julij 2015
junij 2015
maj 2015
april 2015
marec 2015
februar 2015
januar 2015

december 2014
november 2014
oktober 2014
september 2014
julij 2014
junij 2014
maj 2014
april 2014
marec 2014
februar 2014
januar 2014

december 2013
november 2013
oktober 2013
september 2013
avgust 2013
julij 2013
junij 2013
maj 2013
april 2013
marec 2013
februar 2013
januar 2013

december 2012
november 2012
oktober 2012
september 2012
avgust 2012
julij 2012
junij 2012
maj 2012
april 2012
marec 2012
februar 2012
januar 2012

december 2011
november 2011
oktober 2011
september 2011
avgust 2011
julij 2011
junij 2011
maj 2011
april 2011
marec 2011
februar 2011
januar 2011

december 2010
november 2010
oktober 2010
september 2010
avgust 2010
julij 2010
junij 2010
maj 2010
april 2010
marec 2010
februar 2010
januar 2010

december 2009
november 2009