Spletna stran ZAPS uporablja piškotke, s katerimi si pomagamo pri zagotavljanju storitev. Nova evropska direktiva zahteva, da od vas pridobimo soglasje za namestitev piškotkov na računalnik in vam omogočimo upravljanje z njimi. Poleg internih piškotkov, ki so nujno potrebni za delovanje strani, uporabljamo analitične piškotke servisa Google Analytics. Z uporabo naših storitev se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke. V redu | Več o tem
SLO|ENG
išči
piši

strokovna pomoč

 

C.11. Odprava napak


na vrh

C.11.1. Vrstni red jamčevalnih zahtevkov

C.11.1.1. Naročnik sme od izvajalca najprej zahtevati samo, da izvajalec svojo izpolnitev popravi.

C.11.1.2. Naročnik sme od izvajalca zahtevati, da ta ponovno opravi svojo izpolnitev šele, če izvajalec svoje izpolnitve ni popravil.

C.11.1.3. Naročnik sme od izvajalca zahtevati znižanje plačila šele, če izvajalec svoje izpolnitve ni ne popravil ne ponovno opravil.

C.11.1.4. Naročnik sme odstopiti od naročila šele, če izvajalec svoje izpolnitve ni ne popravil, ne ponovno opravil, kot tudi če od izvajalca ni prejel znižanega plačila ali ni dosegel znižanja plačila.


na vrh

C.11.2. Rok za odpravo napak

C.11.2.1. Naročnik mora izvajalcu pustiti primeren rok za vsakokratno odpravo napak. Takšen rok ne more biti krajši od petnajstih delovnih dni.

C.11.2.2. Če naročnik izvajalcu ni dal primernega roka za vsakokratno odpravo napak, sme takšen primeren rok določiti izvajalec.


na vrh
 
C.11. Odprava napak

C.11.1. Vrstni red jamčevalnih zahtevkov

C.11.2. Rok za odpravo napak